TÁRKI-TUDOK
  Keresés  
      

Kulturális tanulás és sokszínűség Európában


A Europe in Perspective: International Co-operation in Cultural Learning projekt célja, hogy promotálja a diverzitást és a kreatív, tapasztalai megközelítést a kulturális tanulásban. 

A projekt támogatja az olyan új transznacionális és európai szakmai fejlesztési lehetőségeket, amelyek mind az iskolai dolgozók, mind a művészeti és kulturális oktatás területen tevékenykedők interkulturális megértését és európai tudatosságát növelhetik. Ennek elősegítésére a résztvevő partnerek kifejlesztenek és tesztelnek egy multinacionális, több modulból álló tréningkoncepciót. 

A Europe in Perspective: International Co-operation in Cultural Learning a német Federation for Arts Education and Cultural Learning (BKJ) és a Creativity, Culture and Education (CCE) nemzetközi alapítvány projektje. Stratégiai partnereik a T-Tudok Zrt, a KulturKontakt Austria (KKA) és a National Centre of Expertise for Cultural Education and Amateur Arts (LKCA).

A projekt a Stiftung Mercator alapítvány és az Európai Unió finanszírozásában valósul meg (az Erasmus+ Youth in Action program keretében).

További információ: https://europe-in-perspective.eu/




hírek

Új Kreatív Partnerség könyv

Megjelent 2018 júniusában a pécsi Kreatív Partnerség matematika pilot programjának és beválásának ismertetése egy gyönyörű könyvben. A kötet különlegessége, hogy a programban az osztályteremben a pedagógusokkal együttműködő művészeket és műveiket is meg lehet ismerni. Ajánljuk mindenkinek szeretettel!


Kreatív Partnerség a Ludwig Múzeumban

A Ludwig múzeumban Közös ügyeink – Együttműködésen alapuló művészeti projektek címmel egy kiállítás nyílt, ami március 18-ig látogatható ingyenesen. A kiállítás egy négyéves nemzetközi program (CAPP – Collaborative Arts Partnership Programme) eredményeit mutatja be a közönségnek, melynek célja, hogy megismertesse a művészekkel az együttműködésen alapuló művészeti gyakorlatot, és támogasson olyan, különféle közösségek bevonásával megvalósuló projekteket, amelyek hatékony megoldást keresnek egy-egy aktuális társadalmi problémára.

média-jelenlét

A drog és az iskola felelőssége

A szegregátumban élő általános iskolások drogfogyasztását felmérő kutatásunk eredményeit foglalja össze egy bizonyos aspektusból Lannert Judit Tanulópénz blogjának új bejegyzése, ami a Kölöknet oldalon is olvasható.


Nem a tehetséggondozást kellene sulykolni

Lannert Judit az Új Egyenlőségben beszélt a magyar közoktatás gondjairól.


  1035 Budapest, Vihar utca 18. telefon: (+36 1) 887 4851, info@t-tudok.hu